תנאי שימוש

ברוכים הבאים לישיבת המקובלים, אנו שמחים שבחרתם באתר שלנו ומקווים לראותכם כאן שוב.

הקדמה:

כמו כן, תנאי השימוש כפי שיפורטו להלן ובהם ניתן לכלול גם את מדיניות הפרטיות ומדיניות עוגיות (להן ביחד: "תנאי השימוש"), חלים על אתר האינטרנט המופעל על ידי עמותת ישיבת המקובלים ק"ק חסידים "בית אל" בעיר העתיקה בירושלים (להלן: "אנחנו" או "הישיבה") ממוקם בכתובת האינטרנט"https://beitelym.co.il" (להלן: "האתר") והוא יצירה המוגנת בזכויות יוצרים והשייכת לישיבה באופן בלעדי. הישיבה ממוקמת ברח׳ בית אל 9 בעיר העתיקה ירושלים. לעניין תקנון שימוש זה, כל אדם אשר יבצע גלישה באתר, לכל עניין שהוא, יוגדר כ"גולש" ו/או "לקוח". לפיכך, השימוש באתר זה, בכל דרך, בין אם דרך מחשב אישי, טלפון נייד או כל אמצעי אלקטרוני אחר, ייחשב כהסכמה מצדך לכל התנאים, ההודעות וההתניות המופיעים בתנאי שימוש אלו, ולפיכך תנאי השימוש המפורטים להלן יהוו את ההסכם אשר יהיה בתוקף בעת שהנך עושה שימוש באתר זה. אנא הקפד לקרוא היטב את תנאי השימוש להלן לפני המשך הגלישה באתר, תנאי השימוש מהווים הסכם מחייב בינך לבין הישיבה. מובהר בזאת כי תנאי שימוש אלה קובעים את התנאים וההתניות המחייבים מבחינה משפטית והמסדירים את השימוש שלך (היינו, של הגולש או הלקוח) באתר. על ידי גישה ו/או שימוש באתר, אתה מקבל תנאים אלה. עצם גלישתך באתר תהווה הצהרה כי קראת את הוראות תנאי שימוש אלו, הבנת אותן והסכמת להן והנך מצהיר בזאת כי הסכמת לתנאי שימוש אלו במלואם. תנאים אלו מהווים חוזה מחייב בינך לבין הישיבה. אם אינך מסכים לכל ההוראות של תנאים אלה, אינך רשאי לעשות כל שימוש באתר ואתה מתבקש שלא לעשות כן. מדיניות הפרטיות של הישיבה (להלן: "מדיניות הפרטיות") מפורסמת באתר והינה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש. ניתן למצוא את מדיניות הפרטיות ב-

עליך להיות בן 18 לפחות בכדי להשתמש בשירותים הניתנים על ידי האתר. על ידי שימוש, גלישה או התקשרות דרך האתר, אתה מצהיר כי אתה בן 18 לכל הפחות. לחילופין, קיבלת אישור מהורה ו/או אפוטרופוס להשתמש בשירותים של האתר והשימוש שלך בשירותים אינו מפר כל חוק או תקנה או כל התחייבות אחרת. אנו עשויים לבקש בכל עת מידע נוסף בכדי לאשר את גילך. בנוסף, כל מידע אישי שיישלח על ידי ילדים מתחת לגיל 16 לא יאוחסן ביודעין על ידינו. הפרת תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות עלולה להביא להפסקת אפשרות שימושך באתר, נקיטת הליכים משפטיים, ו/או שימוש באמצעים משפטיים אחרים נגדך, בין על ידי הישיבה ובין על ידי כל רשות ו/או גורם מוסמך אחר. תנאי השימוש והאתר מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אולם הם, וכן תוכן האתר, מתייחסים לגברים ולנשים כאחד. כותרות הסעיפים בתנאי השימוש הינן מטעמי נוחות בלבד ואין בהן כדי להשפיע על פרשנות תנאי השימוש.

1. תנאי התקשרות

1.1 הוראות כלליות

1.1.1 האתר נועד לספק מידע אודות הישיבה, להוות מוקד ידע ואפשרות לקבלת תרומות לרבות הפניית שאלות לרבני הישיבה. הישיבה שומרת לעצמה את הזכות שלא לכבד ו/או לבטל תרומות אשר לעניות דעתה של הישיבה ועל פי שיקול דעתה נעשו למטרות שאינן כשירות והיא תנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה כנגד אותם מפרים.

1.1.2 הישיבה שומרת לעצמה את הזכות, לשנות מעת לעת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, את מבנה האתר והשירותים המוצעים באתר, ללא כל הודעה מוקדמת, לרבות להפסיק באופן זמני או קבוע חלק מהשירותים שנתנו באמצעות האתר.

1.1.3 ידוע לך כי השימוש באתר כפוף לכל החוקים והתקנות החלים עליך בהתאם לתנאי שימוש אלה ואתה מתחייב שלא להפר כל חוק ו/או תקנה בקשר עם השימוש באתר ובשירותיו, לרבות הפרת חוקי מדינת ישראל. כמו כן, הנך מתחייב שלא לבצע ו/או לנסות לבצע בדיקה ו/או בחינה של רגישות של המערכת, או לפצח אמצעי אבטחה או אימות, או להתערב או להפריע למערכות ו/או רשתות המחוברות לשירות או להפר את החוקים, תקנות, מדיניות או תהליכים של מערכות ו/או רשתות אחרות והנך מתחייב שלא להשיג או לנסות להשיג גישה לא מורשית לשירות, ללקוחות אחרים באתר, מערכות מחשבים ורשתות תקשורת המחוברות לאתר הישיבה על-ידי כל אמצעי אחר.

1.2 הוראות ספציפיות למשתמשים רשומים:

1.2.1 בנוסף להוראות הכלליות המפורטות לעיל ולהלן, הנך מודע כי שחזור שם המשתמש והסיסמה יכול גם הוא להתבצע בפנייה טלפונית או באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected].

1.2.2 לשם הכניסה כמנוי לאתר או לכל פלטפורמה אחרת שנתמכת על ידי האתר, יש להשתמש בשם המשתמש והסיסמה האישיים שלך, שנבחרו על ידך או נתנו לך על ידי נציג הישיבה. הישיבה רשאית לקבוע, מעת לעת, דרכי זיהוי נוספות או אחרות.

1.2.3 חל איסור מוחלט על מסירת שם המשתמש והסיסמה לצדדים שלישיים. שמור על שמות המשתמש והסיסמאות בסודיות כדי למנוע שימוש לרעה בהן. ככל ויצרת לעצמך את הסיסמא, אנא הקפד להחליף את הסיסמאות בתדירות גבוהה ככל האפשר, ובכל מקרה אחת לשישה חודשים לפחות. זכור: ככל שתחליף את הסיסמאות לעתים תכופות יותר, כך תטיב את ההגנה על המידע שלך.

1.2.4 האחריות לכל שימוש שייעשה בחשבונך (לרבות בחשבונות של מי מטעמך שנפתחו לבקשתך) – בין אם כתוצאה ממסירת פרטיך לצד שלישי כלשהו ובין אם לאו – חלה עליך והישיבה לא תישא בכל אחריות או חבות עקב שימוש כאמור. היה וסברה הישיבה בתום לב, כי הקמת חשבון באמצעות פרטי זיהוי של אדם אחר, הרי שבכך הנך חושף את עצמך לאחריות פלילית ו/או אזרחית.

1.2.5 ככל ואפשרי דרך האתר, לכל משתמש האפשרות להקים חשבון אחד בלבד, והקמת חשבונות נוספים אסורים בהחלט.

1.2.6 אינך רשאי להעביר או להמחות את זכויותיך או להאציל את חובותיך על-פי החשבון, ללא הסכמה מוקדמת בכתב מהישיבה. עליך לדווח לנו באופן מיידי על כל שימוש בלתי מורשה בסיסמתך או בחשבונך ובכלל זה בקשר לכל פריצת אבטחה. הישיבה לא תהא אחראית לכל אבדן או נזק שנגרמו כתוצאה מחוסר יכולתך לעמוד בתנאים אלה או משימוש בלתי מורשה בסיסמתך או בחשבונך, או עקב פריצת אבטחה. במקרים האמורים, יתכן כי תחוב בנזקים שנגרמו לישיבה או לאחרים.

1.2.7 מידע נוסף הנוגע לרישום ולמידע שנאסף עקב הרישום ויצירת חשבון מצוי במדיניות פרטיות

2. פנייה לצורך יצירת קשר עם הישיבה

2.1 כדי ליצור קשר עם הישיבה לביצוע פנייה בגין התייעצות ו/או תמיכה ו/או לכל צורך אחר (להלן: "הפנייה"), נבקש ממך למסור מידע מסוים ופרטים אודותייך. אתה מצהיר ומתחייב כי: (א) כל פרטי הרישום הנדרשים שאתה מוסר הם אמיתיים ומדויקים; (ב) אתה תשמור על דיוק המידע כאמור.

2.2 אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב למתן מענה עבור פניות מסוימות, מכל סיבה שהיא ו/או להגביל את מספר הפניות שאתה יכול לפתוח והכל לפי שיקול דעתנו המוחלט. כמו כן, ייתכן ונבקש ממך מידע נוסף בעתיד.

2.3 חל איסור על מסירת מידע כוזב בזמן הפנייה. כמו כן, חל איסור לבחור שם גולש שהינו מגונה, פוגעני או מנוגד בכל דרך שהיא לתנאי השימוש ולתקנת הציבור. במידה ונמסרו על ידיך פרטים שגויים באתר ו/או פרטים של גולש אחר, אתה תהיה בעל האחריות הבלעדית להשלכות אשר ינבעו כתוצאה משגיאה זו.

2.4 הישיבה לא תישא באחריות בגין כל הפסד או נזק הנובע משימוש בלתי מורשה בפרטים שלך או של גולש אחר. אתה מתחייב לשפות ולפצות אותנו בגין כל שימוש פסול או בלתי חוקי באתר, לרבות כל אימייל שנשלח מהשימוש שלך באתר שלא בהתאם למוסכם על פי תנאי שימוש אלו או על פי כל דין.

2.5 איננו משגיחים על הנדון ואיננו יכולים להבטיח שאנו נדע על כל שימוש בלתי נאות באתר או בשירותים או שנוכל למנוע שימוש כאמור. לכן, אם נסבור, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, כי התרחשה הפרה של תנאי השימוש הללו או כי התרחשה כל התנהגות בלתי חוקית או בלתי נאותה, אנחנו נוכל לנקוט בכל פעולה הנראית לנו מתאימה. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לחקור כל חשד להפרה של תנאי השימוש הללו או של התנהגות בלתי חוקית או בלתי נאותה באתר או בשירותים. אנו נשתף פעולה עם כל חקירה של זרועות אכיפת החוק או עם כל צו בית משפט שדורש מאתנו או מנחה אותנו לגלות את הזהות, ההתנהגות או כל תוכן של כל גולש או לקוח שישנו חשד שנקט בפעולות הנחזות למנוגדות לדין.

3. ביצוע תרומה

3.1 האתר מאובטח לפי כל התקנים הנדרשים. חברת הסליקה של האתר עומדת בתקן PCIdssומבצע התרומה יהיה רשאי לפנות לישיבה בבקשה לשינוי פרטי החיוב וביטול עסקה. ניתן לבטלה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א -1981 והתקנות שהותקנו על פיו תוך 30 ימים מיום שנמסרה הודעת התרומה בטלפון ו/או בוצעה באינטרנט בטל' מס' – 026275073. הישיבה תבצע את השינוי הנדרש בהתאם למדיניות הנהוגה באותה עת בחברת האשראי. במידת וחברת האשראי תחייב את הישיבה בעמלה בגין הפעולה, יחויב מבצע הפעולה בעמלה כאמור.

3.2 ביצוע תרומה באתר תהווה הודעה מוחלטת, סופית ובלתי חוזרת, מצד מבצע התרומה, קרי, אתה, לכך שקראת את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות הבנת אותם ואתה מסכים לתוכן המוצג בהם. אין באמור בסעיף זה בכדי לגרוע מהתחייבויותייך כגולש או כלקוח באתר לעמידה בהוראות תנאי שימוש אלו.

3.3 במסגרת הליך התרומה, יהיה עליך להזין פרטי זיהוי מסוימים. הליך זה נועד לאמת את פרטי הזיהוי שלך. הישיבה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את אמצעי הזיהוי בכל אמצעי אחר בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

3.6 על מנת שהתרומה תתקבל, עליה להיקלט באתר באופן תקין ומלא, כשהיא כוללת את כל הפרטים הנדרשים. הישיבה איננה אחראית, ולא תהיה אחראית, לכל טענה בדבר אי נכונות ו/או אי דיוק ו/או פגמים בפרטים שנמסרו על ידיך בעת ביצוע הזמנת השירות ו/או לגבי פרטים שלא נקלטו במערכת המחשב של הישיבה ולכל נזק, חיסרון כיס, וכל טענה אחרת.

3.7 התרומה תעשה תמיד באמצעות האתר (Paybox/BIT ו/או כרטיס אשראי). פרטי אמצעי תשלום, הן באמצעות Paybox/BIT או כרטיס אשראי, לא ישמרו על-ידי הישיבה אלא יעברו ישירות באמצעות חברת סליקה, הכל בהתאם לאפשרויות המוצעות על-ידי הישיבה באותה עת.

3.8 קבלות יופיעו בסיום ההזמנה וכן תשלחנה בהתאם לחיובים שיבוצעו, באמצעות דואר אלקטרוני לתיבת הדואר האלקטרוני שמסרת במהלך ביצוע תרומה, לפי שיקול דעתה הבלעדי של הישיבה, הכול בכפוף לדרישות הדין.

3.9 מובהר ומוסכם כי יכולת הישיבה כפופות לאי קיום נסיבות כח עליון ו/או אי-קיום נסיבות וגורמים אשר אינם נמצאים תחת שליטתה הישירה של הישיבה. בהקשר זה מובהר כי אף אחד מהמשתמשים, לסוגיהם השונים, אינו נמצא תחת שליטה כלשהי של הישיבה וכי ההתקשרויות בין הצדדים היא עצמאית לחלוטין וכי לא יחולו בין הישיבה ו/או מי ממנהליו, עובדיו ו/או נציגיו לבין מבקרי האתר יחסי שונים מיחסיי תורם ומקבל תרומה.

3.10 כפי שצוין לעיל, חיוב בגין התרומה יתבצע באמצעות חשבון כרטיס האשראי במערכת סליקה חיצונית לאתר, פרטי כרטיס האשראי יוזנו בעמוד הסליקה וכל הפעולות המבוצעות לרבות המידע המועבר בתוך דף הסליקה, יהיו כפופים לתנאי השימוש והצהרת הפרטיות של מערכת הסליקה החיצונית ועליך חלה החובה לוודא את תקינות פרטיך כמפורט בסעיף 3 בתנאי שימוש אלו. פרטי האשראי יועברו לחברת כרטיסי האשראי, לצורך קבלת אישור. תרומה שבוצעה באמצעות כרטיס אשראי הינה כפופה לקבלת אישור חברת האשראי.

3.11 מובהר בזאת כי תנאי האשראי יהיו בהתאם לתנאים הנהוגים אצל הישיבה בעת מועד התרומה. הישיבה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לקבוע הסדרי תשלומים אחרים ו/או אמצעי תשלום נוספים ככל שתבחר ולפי שיקול דעתה הבלעדי.

4. מגבלות על הגלישה ו/או השימוש באתר הישיבה

4.1 מלבד האמור במפורש בתקנון זה, אתה מתחייב שלא לנקוט ושלא להרשות לאף צד שלישי לנקוט בפעולות הבאות: (א) הנדסה לאחור, פירוק או כל ניסיון לגלות את קוד המקור של התוכנה שבבסיס האתר או השירותים; (ב) שינוי של האתר, עשיית מניפולציה בו, העתקה או יצירת יצירות נגזרות ממנו, כמו גם הפצה, השכרה, שידור, הצגה פומבית, פרסום, שידור, חלוקה, העברה או כל שימוש אחר שלא על פי תנאי השימוש הללו; (ג) הפעלה או אפשרות להפעיל כל יישום מחשב, רובוט, תוכנת ריגול או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר או הקוד שלו; (ד) ניסיון להשבית או לעקוף כל מנגנון אבטחה של האתר; (ה) ניסיון להשיג סיסמא או פרטים אישיים של גולש רשום אחר או שימוש כוזב בהם; (ו) התחזות לגולש או לקוח אחר או הצגה כוזבת של דמותך; (ז) הפרה של זכויות הפרט וזכויות משפטיות של צדדים שלישיים לרבות השמצה, הוצאת דיבה, הפחדה, הטרדה או מעקב אחר גולשים אחרים; או (ח) הפרה של זכויות יוצרים, זכויות פרטיות, או זכויות מוסריות של כל צד שלישי.

4.2 האתר נועד לשימושך כגולש פרטי ומותנה בשימוש בפרטים אישיים ומהימנים שלך בלבד. אין לעשות באתר כל שימוש אחר שאינו שימוש אישי פרטי, לרבות, שימוש מסחרי לשם הפקת רווח וכיוצ"ב. כל שימוש מסחרי בשמה של הישיבה ו/או בקשר עם הישיבה, ללא קבלת הסכמה מראש ובכתב של הישיבה, הינו אסור בהחלט. האתר שומר על זכותו לבטל כל תרומה בעלת אופי מסחרי לפי שיקול דעתה הבלעדי.

4.3 אינך רשאי להשתמש בתכנים שמקורם באתר ו/או בצד שלישי. על הגולש או הלקוח באתר נאסר:

4.3.1 לבקש או לנסות, להשיג או לשמור, פרטים אישיים או כל סוג אחר של מידע הנוגע לגולשים או לקוחות אחרים באתר.

4.3.2 להסוות את מקור פרטי ההתקשרות של הגולש או הלקוח.

4.3.3 לעכב, לשבש, או למנוע בכל דרך אחרת כל שימוש או גישה לאתר או לבצע כל ניסיון להפריע לגולשים באתר.

4.3.5 לא לציית לכל הדרישות, הנהלים, המדיניות או התקנות של הרשתות המחוברות לאתר.

4.3.6 לנסות לקבל גישה בלתי מורשית לאתר או חלק ממנו

4.3.7 להשתמש באתר ו/או בשרותים בכל דרך שאינה תואמת את תנאי השימוש אלה

4.3.8 לאסוף או לאגור מידע אישי על גולשים או לקוחות אחרים לשם מטרות כלכליות או בלתי חוקיות או על מנת להפיץ הודעות "ספאם" (כמפורט בהוראות הדין) לשרתי האתר ו/או לגולשים באתר.

4.3.9 למכור, לשדל, להפיץ או לעשות כל שימוש כלכלי במידע באתר או כל שימוש אחר באופן העלול לפגוע באדם או בישיבה.

5. קניין רוחני

5.1 כל הנתונים והמידע המצויים באתר לרבות טקסטים, נתונים, תמונות וסרטונים, למעט מידע המצוי בקישורים לאתרים אחרים שהאתר מפנה ו/או יכול להפנות אליהם, וכל זכויות הקניין הרוחני הקשורות בהם, לרבות זכויות יוצרים, פטנטים, סימני המסחר, סמלי המסחר (logos), עיצוב האתר, הינה רכושה של הישיבה והיא בעלת זכויות ההפצה והשימוש בהם בישראל.

5.2 אין לראות במידע ובשירותים המסופקים על ידנו באתר כמקנים רישיון כלשהו או זכויות כלשהן בקניינו הרוחני של הישיבה או של צדדים שלישיים, לפי העניין.

5.3 זכויות היוצרים ברעיון העומד ביסוד האתר, לרבות סימניו המסחריים, עיצוב האתר וכן בכל פעולה אחרת באתר הייחודית והבלעדית לישיבה, שמורים לישיבה. על כן, אין להעתיק או לפרסם את דפי האתר במלואם או בחלקם ו/או לעשות בהם או במידע שבתוכם שימוש כלשהו, לרבות שימוש מסחרי, ללא הסכמתו המפורשת מראש ובכתב של הישיבה.

5.4 במידה ותספק לישיבה משוב, פידבק, הערה או הצעה כלשהי לגבי האתר ("פידבק"), הישיבה תהיה זכאית לקבל רישיון בלעדי, ללא תמלוגים, תמידי, כלל עולמי ובלתי הדיר לשלב את הפידבק בכל השירותים הנוכחיים או העתידיים של הישיבה, והישיבה תהיה זכאית להשתמש, ללא קבלת אישורך, בפידבק לכל מטרה שהיא וכל זאת מבלי להעניק לך כל תמורה שהיא. אתה מאשר כי פידבק כאמור יחשב כלא סודי. כמו כן, הנך מצהיר כי הפידבק אינו כפוף לתנאי רישיון כאלה ואחרים אשר יש בהם כדי לחייב את הישיבה לעמוד בחובות נוספים בקשר לשירותיה הכוללים או המשלבים את הפידבק.

5.5 לישיבה אין חובה לספק עדכונים, שדרוגים או גרסאות חדשות של האתר ו/או השירותים הניתנים דרכה תחת תנאי שימוש אלו.

6. כתב ויתור והגבלת אחריות

6.1 שימושך באתר ו/ או בשרותים הינם לפי שיקול דעתך ועל אחריותך הבלעדית

6.2 הישיבה איננה נושאת באחריות על כל תוכן שהתקבל מצדדים שלישיים, אלא כפי שנאמר מפורשות בתנאי שימוש אלו. האתר בכללותו, לרבות כל מידע המופיע בו וכל השירותים מוצעים לגולשים כמו שהם ובכפוף לזמינותם AS AVAILABLE ללא כל אחריות שהיא.

6.3 האתר, השירותים המוצעים והחומרים המצויים בו מוצעים וניתנים לשימוש, בכפוף לתנאי השימוש, כפי שהם (AS IS) וללא מצג, התחייבות ו/או אחריות מכל סוג שהוא, במפורש או במרומז. לא תחול על הישיבה כל אחריות שהיא, במפורש או במרומז בגין תכונות השירותים ו/או האתר, זמינות השירותים ו/או האתר, ואופי החומרים באתר, לרבות אחריות לתקינותו הטכנית של האתר, הפרה של זכויות והתאמת האתר למטרות מסוימות ו/או אנשים מסוימים.

6.5 הישיבה לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית על ידי גולשים ו/או מזמינים ו/או לקוחות ו/או כל גורם אחר שאינו מצוי בשליטתו המלאה של הישיבה.

6.6 כל הסתמכות על האתר, השירותים או התוכן הינה באחריותך הבלעדית ואנחנו דוחים כל אחריות, מפורשת או משתמעת, (א) לגבי הדיוק, האמינות, העמידה בזמנים, האבטחה או ביצועיו של האתר, השירותים או התוכן; (ב) שהאתר, השירותים ו/או התוכן יהיו ללא טעויות או שהטעויות, ככל שישנן, תתוקנה ו-(ג) לגבי הדיוק, האיכות, העדכניות, השלמות או השימושיות של כל מידע או תוכן המוגשים באתר או בשירותים המוצעים.

6.7 אנחנו משתדלים שהתוכן יהיה מדויק ככל האפשר. עם זאת, אין לישיבה כל אחריות בגין תכנים שמקורם בצדדים שלישיים ואין לישיבה ערובה למידת הדיוק של תכנים אלה. על כן, איננו מבטיחים שהתוכן באתר ו/או בשירותים יהיה מדויק, שלם, מהימן, עדכני או ללא שגיאות. איננו אחראים לכל תוכן שאינו מדויק או שהינו מוטעה. הישיבה לא תישא באחריות כתוצאה מהסתמכות הגולש ו/או הלקוח על המידע ו/או למידת התאמת המידע לשימושו ו/או לצרכיו של הגולש ו/או הלקוח.

6.8 כל עצה או מידע, שנמסרו בכל דרך שהיא על ידי הישיבה, לא ייצרו כל אחריות לישיבה, מעבר למה שכתוב מפורשות בתנאים אלו. במידה ותסתמך על כל עצה ו/או מידע כאמור, הסתמכות זו הינה על אחריותך הבלעדית.

6.9 איננו מקבלים על עצמנו כל אחריות עבור כל שגיאה, השמטה, הפסקה, מחיקה, פגם, עיכוב בפעולה או שידור, כשל בקו תקשורת, גניבה או הרס או גישה בלתי מורשית או שינוי של תוכן כלשהו. הישיבה אינה אחראית לכל בעיה או תקלה טכנית של כל רשת או קו טלפון ו/או אינטרנט, מערכות מחשב מקוונות, שרתים או ספקים, ציוד מחשב, תוכנה, כשל בכל אימייל הנובעים מבעיות טכניות או עומס תנועה באינטרנט או באתר או בשירותים שלנו, לרבות כל פגיעה או נזק לגולשים או ללקוחות או לכל מחשב של אדם הקשור או הנובע מהשתתפות או שימוש באתר או בקשר איתו ו/או בקשר לשירותים ו/או בקשר לצדדים שלישיים.

6.10 בשום מקרה לא תהיה לישיבה אחראיות לכל אובדן או נזק, לרבות פגיעה אישית או מוות, כתוצאה משימוש באתר מכל תוכן שפורסם או מהתנהגות של כל גולשי האתר ו/או השירותים המוצעים על ידי הישיבה, בין אם בצורה מקוונת ובין אם לאו.

6.11 הישיבה, מנהליו, נושאי המשרה בו, עובדיו ושליחיו בשום אופן לא יהיו אחראים כלפיך או כלפי כל צד שלישי לכל נזק או פיצוי שהוא, לרבות, ללא הגבלה, נזק או פיצוי כללי, אגבי, תוצאתי, עקיף, ישיר או עונשי הנובע מהשימוש באתר ובשירותים המוצעים בו או הקשורים אליהם.

6.12 החבות הכוללת של הישיבה במסגרת כל תנאי מתנאי השימוש הללו לא תעלה על הסכום התרומה שביצעת. אי לכך, אם לא תרמת כל סכום לישיבה כדי להשתמש באתר, לישיבה לא תהיה חבות כלפיך בגין השימוש כאמור.

7. פעולות שאסור לבצען

ישנן התנהגויות מסוימות אשר אסורות לחלוטין במסגרת השימוש באתר ו/או בשירותים. אנא קרא בקפדנות את האיסורים המופיעים להלן. אי מילוי על ידך אחר ההוראות אשר מפורטות להלן עלול (לפי שיקול דעתה הבלעדית של הישיבה) לגרום להפסקת הגישה שלך לאתר ו/או לשירותים. אינך רשאי (ואינך רשאי להתיר לכל צד שלישי), אלא אם הדבר הותר במפורש על פי תנאי שימוש אלה: (א) להשתמש באתר ו/או בתוכן לכל מטרה בלתי חוקית, בלתי מוסרית, בלתי-מורשית ו/או אסורה ו/או שאינה הולמת את מטרת השימוש באתר; (ב) להסיר או להפריד מהתוכן ו/או מהאתר כל הגבלות וסימנים המציינים זכויות קנייניות של הישיבה או נותני הרישיון שלו, לרבות כל ההודעות הקנייניות המופיעות בהם והנך מצהיר ומתחייב בזאת כי תציית לכל החוקים החלים בעניין זה; (ג) להפר ו/או לפגוע בזכויות המשתמשים לפרטיות וזכויות אחרות, או לאסוף מידע אישי מזהה אודות משתמשים ללא הסכמתם המפורשת, בין אם באופן ידני או באמצעות שימוש בכל רובוט, "עכביש" "spider", זחלן, כל יישום חיפוש או אחזור, או שימוש באמצעי, בתהליך או בשיטה ידניים או אוטומטיים אחרים על מנת להיכנס לאתר ולאחזר, לאסוף ו/או לשאוב מידע; (ד) לפגוע או לשבש בפעולת האתר או השרתים או הרשתות המאחסנות את האתר, או להפר כל חוק, תקנה, דרישה, נוהל או מדיניות של שרתים או רשתות כאמור; (ה) להצהיר הצהרות שקריות או להציג מצג שווא בנוגע לקשר שלך עם כל אדם או גוף, או לציין במפורש או במרומז כי הישיבה משויך אליך בכל דרך שהיא, מעניק חסות, תומך בך, באתר שלך, בעסקך או בהצהרותיך, או להציג מידע שקרי או לא מדויק אודות השירותים או הישיבה; (ו) לבצע כל פעולה היוצרת או העלולה ליצור עומס גדול ובלתי סביר על תשתית האתר; (ז) לעקוף את כל האמצעים בהם הישיבה משתמשת על מנת למנוע או להגביל את הגישה לאתר; (ח) להעתיק, לתקן, לשנות, להתאים, למסור, להנגיש, לתרגם, להפנות, לבצע הנדסה חוזרת, להמיר קוד בינארי לקוד פתוח, לעשות דה-קומפילציה, או להפריד כל חלק בתוכן או באתר, או להציג לציבור, ליצור יצירות נגזרות, לבצע, להפיץ, לתת רישיון משנה, לעשות כל שימוש מסחרי, למכור, להשכיר, להעביר, להלוות, לעבד, לאסוף, לשלב עם תוכנה אחרת – כל חומר הכפוף לזכויות קנייניות של הישיבה, לרבות קניין רוחני של הישיבה, בכל אופן או בכל אמצעי, אלא אם הדבר הותר במפורש בתנאים ו/או על פי כל דין החל, המתיר פעולות אלו במפורש; (ט) לעשות כל שימוש בתוכן בכל אתר ו/או בשירותים אחרים המוצעים על ידו או רשת מחשבים, לכל מטרה, ללא הסכמה של הישיבה בכתב ומראש; (י) ליצור סביבת דפדפן, לתחם (frame), ליצור העתק (mirror) או לבצע in-line linking לכל חלק מהאתר ללא הרשאה מפורשת של הישיבה בכתב ומראש; (יא) למכור, לתת רישיון, או לנצל למטרה מסחרית כלשהי כל שימוש או גישה לאתר; (יב) ליצור מאגר מידע על-ידי הורדה ואחסון שיטתיים של כל או חלק מהתוכן; (טו) להעביר או להנגיש בכל דרך אחרת, בקשר לאתר או לתוכן, כל וירוס, "תולעת", סוס טרויאני, באג, רוגלה, נוזקה, או כל קוד מחשב, קובץ או תוכנה אחרים אשר עשויים להזיק, או נועדו להזיק לפעילות של כל חומרה, תוכנה, ציוד תקשורת, קוד או רכיב; (טז) להפר אי אלו מהתנאים המופרטים לעיל ולהלן.

8 . שיפוי

הנך מסכים ומתחייב להגן על הישיבה, לפטור אותו מאחריות ולשפות באופן מלא ו/או לפצות את הישיבה, עובדיו, מנהליו, חברות קשורות עמו, או מי מטעמם, בגין כל נזק, הפסד, אובדן, תשלום או הוצאה שייגרמו להם, במישרין או בעקיפין, ובכלל זה שכר טרחת עו"ד, שכר מומחים והוצאות משפט סבירות, בקשר עם או עקב (א) הפרת תנאי השימוש על ידך, (ב) מכל עבירה שלך על החוק או על התקנות ו/או (ג) בגין כל טענה, דרישה ו/או תביעה שתועלה כנגד הישיבה ו/או מי מטעמו, על ידי מי מבאי כוחך ו/או על ידי צד שלישי כלשהו בקשר עם ו/או כתוצאה משימושך (מכל סוג שהוא) באתר.

9. הפסקת שימוש של גולש באתר על ידי הישיבה

9.1 הישיבה שומרת על זכותה להפסיק את פעילותם של כל הגולשים באתר, בכל עת ללא הודעה מוקדמת ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות, אך לא רק, אם לא יעמוד הגולש בתנאי כלשהו מתנאי השימוש. זאת, מבלי לפגוע בזכותה למצות סעדים אחרים הניתנים לה על פי דין. כאמור לעיל, הישיבה תשתף פעולה באופן מלא עם כל רשויות אכיפת החוק ו/או בתי המשפט או צו של מי מהם, לרבות גילוי זהותו של אדם אשר עשה שימוש בלתי מורשה באתר.

9.2 אלא אם אושר אחרת בהסכם כתוב, כל קישור שיעשה לאתר יבוצע על פי ההוראות שלהלן: (א) הקישורים לאתר לא יציעו, בכל דרך שהיא, או יציגו מצג כלשהו שלפיו הישיבה קשורה לאדם כלשהו ו/או ישות כלשהי, או שהישיבה מאמצת ו/או מממנת מוצר ו/או שירות כלשהו; (ב) ההופעה, המיקום וכל מאפיין אחר של הקישור לאתר לא יהיו כאלו שיפגעו ו/או יפחיתו מסימני המסחר של הישיבה או מי מטעמה ומשמה הטוב ולא יהוו לשון הרע כנגדה; (ג) כל הקישורים לאתר יהיו אך ורק לדף הבית בכתובת האינטרנט כמפורט לעיל, ולא לדפים המצויים בתוך האתר שאינם בדף הבית (קישורים עמוקים); (ד) אין להציג את האתר, על ידי כל לחיצה על איזה מבין הקישורים לאתר, בתוך מסגרת (frame) של האתר ממנו מתבצע הקישור, או כל אתר שהוא; ו-(ה) אין לשנות, למסגר או ליצור מראה של כל תוכן המופיע באתר.

9.3 מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הישיבה שומרת לעצמו את הזכות לבטל את ההסכמות לעיל בכל זמן שהוא ולפי שיקול דעתה הבלעדי.

10. חריגה של הישיבה מתנאי השימוש

10.1 במידה והישיבה תחליט לחרוג מתנאי השימוש לטובת לקוח/גולש, במקרים שיקבעו על פי שיקול דעתה הבלעדי, לא יהיה בדבר כדי ליצור תקדים מחייב בכל צורה שהיא ו/או כדי לחייב אותה לפעול באותו האופן או באופן דומה, בכל מקרה אחר.

10.2 כל ויתור מצידה של הישיבה בנוגע להפרה של הוראות תנאי שימוש אלה לא יהווה ויתור בקשר עם הפרה אחרת – בין אם דומה ובין אם שונה מהפרה שעליה הביע את ויתורה כאמור. בעניין זה, כישלון של הישיבה ו/או של מי מטעמו לממש ו/או לאכוף את הזכויות או ההתניות של תנאי שימוש אלה לא תחשב כויתור על זכויות או תנאים אלה.

11. כלליות

11.1 הישיבה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ו/או לשנות ו/או להוסיף ו/או לתקן ו/או להסיר חלקים בתנאי השימוש, מעת לעת, ולפי שיקול דעתה הבלעדי, ולעדכן את תנאי השימוש, וזאת ללא צורך בהודעה כלשהי מראש. בכל מקרה, אין בתנאי השימוש כדי לגרוע מהוראות כל דין. זוהי אחריותך הבלעדית לחזור ולעיין מפעם לפעם בתנאי השימוש ובמדיניות הפרטיות המפורסמים באתר על מנת להתעדכן בשינויים. כניסה לאתר ו/או גלישה באתר ו/או שימוש באתר מכל מין וסוג שהוא ולכל צורך שהוא, לאחר שינוי בתנאי השימוש אשר פורסמו באתר, מהווה הסכמה מלאה מצדך לשינויים ו/או לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות החדשים שפורסמו באתר.

11.2 כל-אחד מהצדדים מתחייב לשאת בעצמו בכל תשלומי המיסים החלים ושיחולו עליו לפי כל דין.

11.3 הישיבה רשאית להמחות ו/או להעביר ו/או להסב את זכויותיה לפי תנאי שימוש אלה, או חלק מהן, לכל תאגיד או גוף צד שלישי, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך להודיע על כך מראש.

11.4 תקופת ההסכם תתחיל במועד שתקבל את תנאי השימוש הללו ותמשיך ללא הגבלת זמן, אלא אם היא תופסק בהתאם לתנאי השימוש האלו. כל צד יכול לסיים את תנאי השימוש הללו על ידי שליחת הודעה בכתב (כולל דרך האימייל). על אף סיומם של תנאי השימוש, סעיפים אשר מטבעם שורדים את סיום היחסים, יוסיפו להתקיים לאחר הסיום מכל סיבה שהיא.

12. דין וסמכות שיפוט

12.1 הדין החל על תנאי שימוש אלו ועל כל הנובע מהם, או הכרוך בהם, לרבות פרשנותם, הינו דיני מדינת ישראל בלבד.

12.2 לבתי המשפט המוסמכים בירושלים תהא סמכות השיפוט המקומית הבלעדית לדון בכל סכסוך ו/או שאלה משפטית בקשר עם תנאי שימוש אלה ו/או כל מחלוקת בעניין האתר והשימוש בו.

12.3 אם יוחלט על ידי בית משפט בעל סמכות שיפוטית קבילה כי הוראה מכלל הוראות תנאי השימוש אינה תקפה ו/או אינה אכיפה אזי הוראה זו תחשב כמבוטלת. הדבר לא יפגע בתוקפן של יתר ההוראות המופיעות בתנאי השימוש, אשר יישארו בתוקף מלא.

13. יצירת קשר

לבירורים או שאלות בעניין תנאי שימוש אלה, באפשרותך ליצור עמנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר באתר או באמצעות שליחת דואר אלקטרוני ל- [email protected] כמו כן, באפשרותך ליצור עמנו קשר בדואר שימוען לכתובתנו המפורטת לעיל.

כל הזכויות שמורות. כל הסימנים המסחריים, הלוגו וסימני השירות (לעניין סעיף זה: "סימנים") המוצגים באתר הם רכושם של הישיבה ו/או רכושם של צדדים שלישיים אחרים. אינך מורשה להשתמש בסימנים אלה ללא הסכמתנו בכתב ומראש או הסכמתו של צד שלישי כזה שעשוי להיות הבעלים של הסימנים.

תנאי שימוש אלו עודכנו לאחרונה בתאריך יוני, 2023.

ה

תחברות

עדיין לא מנוי ?

פתח שיחה איתנו
💬 צריך עזרה ?
ישיבת המקובלים בית אל
נשמח לעזור לכם
דילוג לתוכן